Klíčová aktivita č. 1
Tvorba obsahů vzdělávání a učebních textů
1. Základy speciální pedagogiky, definice oboru, předmět, cíle a úkoly, poruchy, jejich členění a projevy
2. Prožitkového učení v praxi pedagogického pracovníka MŠ
3. Komunikace, asertivita pedagogického pracovníka MŠ a medializace možných konfliktů
4. Individuální zvláštnosti a individuální přístup, poruchy chování a poruchy komunikace
5. Příklady dobré praxe, výměna zkušeností v rámci pracovních skupin
6. Význam výtvarné výchovy pro předškolní věk
7. Pedagogicko-psychologické aspekty práce s dětmi v předškolním věku, specifické potřeby, hyperaktivní dítě, talentované dítě
8. Osobnost dítěte předškolního věku
Klíčová aktivita č. 2
Realizace vzdělávacích kurzů
Na základě vytvořeného obsahu jednotlivých vzdělávacích modulů a učebních textů proběhne realizace vzdělávacích kurzů v níže uvedených osmi oblastech vzdělávacího programu.
Pedagogičtí pracovníci MŠ se zúčastní jednotlivých vzdělávacích kurzů formou prezenční výuky, jejichž organizace proběhne ve spolupráci s vedením MŠ tak, aby nebyla narušena kontinuita provozu jednotlivých zařízení.